مقالات

پنجره دو جداره برای دفتر کار و ادارات

پنجره دو جداره برای دفتر کار و ادارات را باتوجه به ویژگی های آن، در این مقاله بررسی خواهیم کرد. آیا به دنبال انتخاب ایده آلی از پنجره ها برای دفتر خود بوده اید؟ پنجره های شیشه ای گزینه بسیار خوبی برای بررسی هستند. زمان هایی که پنجره ها صرفاً به منظور ورود هوا و نور به داخل طراحی شده بودند، گذشته است. اخیراً، هدف از پنجره ها شامل عایق کاری و تناسب با بقیه دکورهای اداری نیز میباشد. با در نظر گرفتن این موارد، پنجره‌های شیشه‌ای در ترند هستند، شما می‌توانید پنجره‌های دوجداره یا سه جداره را انتخاب کنید، اگرچه مورد اول برای بسیاری ترجیح داده می‌شود. برای دانستن مزایای انتخاب پنجره های دو جداره برای دفتر و اینکه چه چیزی آن را به یک انتخاب مد روز تبدیل می کند، ادامه مطلب را بخوانید.

تفاوت پنجره ی دوجداره با پنجره ی ساده

یک پنجره تک جداره با استفاده از یک ورق شیشه ای تولید می شود. معمولاً اندازه این شیشه در محدوده 3 میلی متر تا 10 میلی متر است، به این معنی که عایق کافی برای دفتر شما فراهم نمی کند. این تک ورق شیشه اصلی ترین چیزی است که دفتر شما را از بیرون جدا می کند. در پنجره های دو جداره، بین دو ورق شیشه، یک محفظه هوا یا گاز دربسته وجود دارد. به همین دلیل است که خواص عایق آن ها نسبت به نمونه های تک جداره خود بهتر است.

پنجره ی دوجداره ی مناسب اداره و دفتر کار چیست

پنجره ی دوجداره ی مناسب اداره و دفتر کار چیست؟

اگر می‌خواهید دفتر کارتان ظاهری مدرن داشته باشد، پنجره‌های کشویی آلومینیومی دو جداره راه‌حل مناسبی هستند. این پنجره ها علاوه بر اینکه فضای اداری شما را در زمستان ها گرمتر و در تابستان ها خنک تر می کنند، به دلیل خاصیت عایق بودنشان، می توانند فضای کاری را نیز مدرن کنند و به کارمندان حس خوبی در مورد فضای داخلی دفتر بدهند. سبک و سایه مناسب پنجره ها را برای تکمیل دکوراسیون اداری انتخاب کنید.

مزیت های پنجره ی دوجداره اداره و دفتر کار چیست؟

ما نیازهای ویژه اداره یک کسب و کار را درک می کنیم و کاهش هزینه ها چقدر مهم است، بنابراین نه تنها کار را به موقع و ایمن و با حداقل اختلال در کسب و کار روزانه شما تکمیل می کنیم، بلکه برند منحصر به فرد خود را نیز ارائه خواهیم کرد. از مزیت های پنجرهی دو جداره میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  داشتن خاصیت عایق بودن
  2. جلوگیری از رطوبت هوا و نگهداری از گرامی فضای داخل محیط
  3. عایق صدا

داشتن خاصیت عایق بودن

لایه اضافی شیشه در پنجره های دو جداره برای محافظت از دفتر شما در برابر نویزهای خارجی ناخواسته باورنکردنی است. مفهوم این که چگونه شیشه دوجداره صدای بیرون را مسدود می کند، ساده است. امواج صوتی در امواج عبور می کنند. هنگامی که این امواج به یک ورق شیشه برخورد می‌کنند، ورق را به لرزه در می‌آورد که در آن نقطه هوای طرف مقابل پنجره را به لرزه در می‌آورد و باعث می‌شود صدا از داخل دفتر شما عبور کند. لایه اضافی شیشه ای که پنجره های دو جداره را برجسته می کند، یک لایه عایق اضافی به امواج صوتی می دهد و مانع از عبور آن می شود. اگر دفتر شما در نزدیکی یک جاده شلوغ است، یک پنجره شیشه‌ای محیط کاری آرام‌تر و آرام‌تر را از هرج و مرج بیرون فراهم می‌کند. با نصب پنجره های دوجداره حدود 60 درصد کاهش آلودگی صوتی برآورد می شود.

جلوگیری از رطوبت هوا و نگهداری از گرامی فضای داخل محیط

در طول روزهای بسیار سرد زمستانی، احتمالاً رطوبت در اطراف پنجره های شما شکل می گیرد و یخ می زند. محلول های دو جداره می توانند مانند تراکم هوا از تجمع رطوبت جلوگیری کنند و تمام گرمای مورد نیاز شما را در داخل نگه دارند. این کاهش رطوبت باعث رشد کندتر کپک و کپک می شود و از آسیب دیدن پنجره های شما توسط پوسیدگی چوب جلوگیری می کند. با در نظر گرفتن همه موارد، این که پنجره های دوجداره مزایای بسیار بیشتری نسبت به هر نوع راه حل تهویه دیگری برای فضای اداری شما دارند، بی دلیل است. چنین پنجره های ایمن در هر دفتری برای ایمنی کارمندان شما ضروری است. اماکن تجاری نیاز به توجه ویژه دارند. به عنوان یک قاعده، کارکنان اداری زمان بیشتری را در محل کار خود نسبت به خانه سپری می کنند، بنابراین مهم است که شرایط کاری راحت را فراهم کنید و هزینه های جاری را به حداقل برسانید.

عایق صدا

عایق صدا

سر و صدا و آلودگی صوتی از موارد مهم بهم زدن تمرکز شما و کارکنان مجموعه شما هستند. به همین دلیل پروفیل های uPVC برای جلوگیری از شنیدن صدای ناخواسته‌ی خارج از دفتر کارتان بهترین گزینه ی انتخابی هستند.
در و پنجره های uPVC افزون بر موارد یاد شده، یک سطح امنیت بالاتر دارند، چون یکی از اجزای این سازه ها فولاد گالوانیزه است. این نوع فولاد خیلی سخت می‌شکند، بنابراین کمک خواهند کرد که از اموال کسب و کار خود در محیط کار در برابر سارقان حفاظت نمایید. همچنین می‌توانید از شیشه Secure یا همان سکوریت برای دربهای یو پی وی سی استفاده کنید که ایمنی آن هنگام شکستن بالا برود و در صورت بروز حادثه، کسی صدمه نبیند. علاوه بر این شما می‌توانید مکانیسم های قفل چندگانه به در و پنجره سفارشی خود بیفزایید تا امکان باز شدن آن‌ها به کم‌ترین مقدار برسد. ویژگی های پنجره های دو جداره ی تجاری که ما ارائه میدهیم از جمله:

  1. تاب بالا پنجره های کاملا برگشت پذیر
  2. از داخل قابل تمیز کردن است.
  3. عملاً بدون تعمیر و نگهداری
  4. ویژگی های ایمنی محدود کننده ضد ضربه و باز شدن.
  5. پنجره ها را کج کرده و بچرخانید
  6. این پنجره را می توان به طور کامل برای تمیز کردن معکوس کرد.
  7. همچنین می تواند یک فرار اضطراری از طریق پنجره فراهم کند.
  8. استحکام ذاتی آلومینیوم اجازه می دهد تا پروفیل ها و مجموعه های ما باریک، مرتب، ایمن و برای چشم دلپذیر باشند.

پنجره های یو پی وی سی در انواع مختلفی از سبک هاو طرح ها عرضه می شوند. و می توانید با توجه به طرح های متنوع و زیبای پنجره های یو پی وی سی بر اساس سلیقه و دکور محیط اداری خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *